چگونه اینستاگرام تصمیم می گیرد چه کسی چه چیزی را می بیند؟
برای اطمینان از اینکه بینندگان مرتبط ترین پست ها را برای خود مشاهده می کنند ، اینستاگرام در سال 2015 الگوریتمی را معرفی کرد که ترتیب مشاهده تصاویر و فیلم ها را در کاربران تغییر می دهد. الگوریتم جدید برای جایگزینی ترتیب زمانی قدیمی معرفی شد زیرا اینستاگرام با بیش از 400 میلیون کاربر در آن زمان بسیار محبوب شده بود ، به طوری که نمایش پست ها به ترتیب زمانی دیگر راهی منطقی برای عملکرد سیستم عامل نبود. دلیل دیگر این تغییر معرفی تبلیغات بود ، که در الگوریتم جدید جای می گرفت. برای خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام از سایت مای ممبر اقدام کنید
هنگامی که الگوریتم جدید
برای اولین بار ارائه شد ، با اختلاف نظر و خصومت روبرو شد ، زیرا بازاریابان از
قبل تحت شرایطی کار می کردند که زمان هر پست محوری باشد. الگوریتم جدید کل عملیات
بازاریابی را در اینستاگرام پیاده می کند ، زیرا اکنون فناوری تصمیم می گیرد چه
کسی چه چیزی را بر اساس کاربران خود دنبال می کند و در واقع با چه کسی درگیر می
شود. این برای هر کاربر عالی بود ، اما ثابت شد که یک
تغییر دشوار برای بازاریابان شبکه های اجتماعی است. البته بازاریابان با
سیستم جدید سازگار شدند ، اما الگوریتم نسبتاً ارگانیک است و به طور منظم تغییر می
کند ، بنابراین بازاریابان مجبور می شوند روی انگشتان خود بمانند و با تغییرات
منظم سازگار شوند. به طور کلی به نظر می رسد الگوریتم جدید تأثیر
مثبتی بر روی سیستم عامل داشته و پاسخ کاربران نسبتاً پذیرنده به نظر می رسد.از طرفی خرید بازید اینستاگرام مای ممبر تجربه خیلی خوبی برای شما می سازد
همانطور که گفته شد ،
تبلیغات با اینستاگرام بسیار کارآمد است و برای افرادی که بازاریاب حرفه ای نیستند
خیلی سخت نیست. در این قسمت از مقاله ، چند نکته و ترفند بسیار
ساده برای تبلیغات موثر در اینستاگرام را مرور خواهیم کرد. اگرچه این راهنما به شما
کمک می کند تا یک شروع قدرتمند را شروع کنید ، اما توجه به این نکته مهم است که
هرچه تحقیقات بیشتری انجام دهید ، تبلیغات شما نیز موثرتر خواهد بود. و همچنین می توانید
بازدیدهای اینستاگرام را از مای ممبرخریداری کنید
بودجه خود را تنظیم کنید:
اولین مرحله احتمالاً ساده ترین ، اما همچنین محدودترین مرحله ، بودجه خود را
تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که پول بیشتر به طور خودکار
با یک کمپین تأثیرگذار برابر نیست. اگر به دنبال فروش برنامه ای هستید که اعضای یک
محله خاص را در یک شهر خاص متصل کند ، واقعاً به بودجه کافی برای یک کارزار در سطح
کشور احتیاج ندارید. در واقع ، حتی ممکن است بتوانید با چیزی مانند
تأثیرگذار که کلمه را مطرح می کند ، کنار بیایید ، در این صورت حتی ممکن است به یک
کمپین تبلیغاتی نیاز نداشته باشید.
مخاطب خود را بشناسید: به
نظر می رسد این مرحله با برخی از آنچه قبلاً گفتیم مغایرت دارد ، زیرا این همه
درمورد این است که بفهمید در چه گروه خاصی تبلیغ می کنید. پیش از این گفتیم که هدف
اصلی تبلیغات دستیابی به بیشتر افراد ممکن است ، از جمله افرادی که در پایگاه شما
نیستند ، اما این بدان معنا نیست که لازم نیست بدانید پایگاه شما چه کسانی هستند. به عنوان مثال ، اگر شما
در حال نوشتن یک رمان فانتزی بزرگسال در مورد گروهی از قهرمانان زن هستید که علیه
یک مرد مستبد می جنگند ، اولین غریزه شما ممکن است این باشد که فکر کنید
جمعیت اصلی شما زنان جوان بین 14 تا 21 سال است. گرچه این احتمال درست است
، اما فضای کمی برای مردان جوان در دانشگاه ، گروه های فعال فمینیست و به طور کلی
فقط دوستداران ژانر فانتزی وجود دارد. شما می توانید گروه های اصلی مختلفی را آزمایش
کنید تا سودآورترین جمعیت شناختی را پیدا کنید. نکته کلیدی در اینجا این
است که شما هنگام ایجاد و تبلیغات بر روی اطلاعات جمعیتی خود تمرکز کنید تا
بتوانید پایگاه خود را حفظ کنید ، ضمن اینکه سعی در گسترش آن دارید.
معیارها را بیاموزید: درک
معیارهای پسندیدن ، کلیک ها ، نظرات و تبدیل ها برای کمپین تبلیغاتی شما ضروری است. اینها نه تنها واحدهایی
هستند که میزان موفقیت کمپین را می سنجید ، بلکه از نسبت ها برای تطبیق کمپین شما
با روندها و تغییرات در آینده استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر برای
هر بار تبدیل شدن به 5 پسندیدن (فروش واقعی پس از پسندیدن و کلیک) انجام شده باشد
، در وضعیت خوبی قرار دارید ، اما یک هزار پسندیدن برای هر تبدیل به این معنی است
که احتمالاً چیز ناموفق وجود دارد ، و شما نیاز خواهید داشت برای یافتن راهی برای
بستن معامله بر روی کاربران علاقه مند.
بازی طولانی را فراموش
نکنید: اگرچه می خواهید در کوتاه مدت به ارقام بالایی بپردازید ، زیرا این
انفجارها معمولاً به شما کمک می کنند وقتی که ناگهان با کم شدن هیجان کسب و کار
کند می شود ، هرگز فراموش نکنید که تبلیغات نیز بازی طولانی دارد. . ساختن نام و نام تجاری
قابل شناسایی همان چیزی است که مک دونالد را از Joe's Burger Shack متمایز
می کند.
Comments
Post a Comment